Data (Telfort vs. T-mobile)

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Ik zit een beetje te twijfelen waar ik mijn nieuwe telefoon abonnement inclusief mobiel internet zal af nemen. En daarbij twijfel ik dan vooral over de internet mogelijkheden, zo wil ik af en toe de mogelijkheid hebben om men e-mail te checken/schrijven en soms af en toe iets op te zoeken.

Nu hebben Telfort en T-mobile beide andere data snelheden, maar ik zie daarin eigenlijk weinig verschil.....Wel heb ik gezien dat het internet van telfort iets langzamer is, maar hoe langzaam is het? Is het te doen of kan ik beter bij T-mobile gaan.

(Het toestel ondersteund snel internet tot 7,2Mbps)
 
bij t-mobile moet je oppassen...daar zijn de prijzen exclusief btw.
 
Het gaat niet zozeer om de prijs, maar toch bedankt voor de tip :thumb: Ik heb alleen geen flauw idee wat nou snel genoeg is om bijvoorbeeld even wat op te zoeken of af en toe even de e-mail te checken, msnen af en toe.

T-mobile snelheid: 64 Kbps down / 16 Kbps up.
Telfort: datasnelheid max 768 kbps

Wat is nou van de bovenstaande sneller? En is de langzaamste snelheid ook voldoende?
 
In de praktijk zul je dit verschil niet echt merken, ook al is T-Mobile theoretisch gezien sneller. En die 7,2 MB haal je sowieso al niet.

Daarnaast is Telfort een betere provider, als het om het netwerk gaat.
 
:thumb: Dan stap ik voor 1 jaar over naar Telfort, is even kijken of dat wat is.
 
in ben 1,5 jaar geleden over gegaan van vodafone naar t-mobile....ik zal blij zijn als de 2 jaar voorbij zijn.
DSan ga ik heel snel bij t-mobile weg....bedrijf geeft echt geen service.....
 
Hoi !

Hier hetzelfde: helemaal met @puppie eens !

Greetz,

Harry.
 
Dat is met vrijwel iedere netwerkprovider het geval. Als je dat als doorslaggevende factor neemt, kom je uit bij KPN, verder is het allemaal waardeloos.
 
vodafone is 100 keer beter dan t-mobile.
 
Volgende week ben ik aangesloten als het goed is :love::D inclusief een nieuwe telefoon :love::eek:
 
bij t-mobile moet je oppassen...daar zijn de prijzen exclusief btw.

Alleen bij zakelijke abonnementen worden de prijzen exclusief BTW genoemd. Ik zie nergens staan dat TS het over een zakelijk abonnement heeft.
 
dat is wel vreemd dan ik heb een privé contract...op mijn eigennaam.....maar de prijzen die men aanprijst zijn exclusief btw.
 
Ik dacht dat je het over de prijzen had waarmee geadverteerd wordt. Blijkbaar niet maar wat bedoel je nu precies met "de prijzen die men aanprijst zijn exclusief btw"? Doel je misschien op de facturen die je krijgt? Want de BTW wordt inderdaad pas op het eind van de factuur er bij gerekend maar wat is daar nu mis mee? Dat was bij Vodafone ook zo dus ik denk dat ik je niet begrijp. :confused:
 
je ziet een advertentie en daarin wordt een prijs genoemd.
dat is een prijs zonder btw.....daardoor wordt je op het verkeerde voetje gezet.
dus de eindprijs is hoger dan men je voor speigelt.
 
Dat heb ik nog nooit ervaren maar je maakt me wel nieuwsgierig. Ik heb snel even de website van T-Mobile bekeken maar daar vind ik alleen prijzen inclusief. Heb je misschien een voorbeeld voor me? :)
 
mijn eigen abonnement aangeboden voor 26 euro maar dat heb ik nog nooit betaald...altijd nog 31 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan