Data terughalen/toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarees

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2011
Mijn computer crashte gisteren. harde schijf eruit gehaald en in een externe behuizing gestopt. Net aangesloten op een andere computer en ik die de mappen.

ben naar de map 'users' gegaan en ja hoor, ik zie mijn naam en die van de kinderen. Hoi hoi, dus ik was blij dat ik de data eraf kon gaan halen. het gaat maar om wat foto's en wat documentjes.

maarrr: als ik op mijn naam klik wordt toegang geweigerd.

HELP Wat kan ik doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry maar

Ik zal wel niet zo slim zijn maar ik weet niet hoe ik een nieuw bericht moet posten..

Verder zal het ook wel door mijn intelligentie komen dat ik het antwoord niet snap. Ik om op een site waar ik geen zaken herken in wat ik zie op mijn harde schijf die ik nu aan een andere computer als data opslag heb hangen.

@Amarees:Welkom op Helpmij:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Meeliften/inbreken in topic van een ander is idd niet wenselijk(lees niet toegestaan)
Vandaar deze verplaatsing door mij zodat je een eigen vraag hebt.;)
Succes met je vraag:thumb:

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

@Zoeff: De knop:meld misbruik??:D

Ga naar de map die je wilt openen -> rechtermuisknop properties/eigenschappen -> Security -> Advanced -> Owner -> Kies je eigen gebruikersnaam en druk daarop. Kies op Apply/Toepassen -> Ok.

Daarna even kijken of je hem wel kunt openen.

gelukt

Het was toch heel simpel: ik had de harde schijf aan een computer op mijn werk aangesloten en ik had te weinig rechten op deze computer.
Thuis op een laptop kon ik moeiteloos de mappen openen. Heb mijn documenten en foto's veilig kunnen stellen.

Maar nu de mail nog. Ik weet niet of dat nu in dit draadje mag vragen?

Weet iemand waar de gegeven van outlook staan? Mails en contacten..

Ben benieuwd.

gevonden denk ik

ik denk dat ik het gevonden heb. Heb laten zoeken op Outlook.pst. Deze stond in:
Users/Annemieke/Appl data/local/microsoft

Moet wel kloppen lijkt mij. En anders heb ik pech.

Ik ga nu mijn harde schijf weer in mijn computer zetten en opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan