davygky542
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2016
- Berichten
- 45
We hebben in ons bedrijf een Excell file die iemand heeft gemaakt waarin een overzicht komt van incidenten en problemen. Dit is via een invuldocumentje waarbij dan de gegevens in de juiste kolom worden weggeschreven.
Hierop moet per afdeling een pareto analyse gemaakt worden.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de gegevens van deze file:
Te filteren om mijn afdeling
te kopieren of automatisch over te zetten naar een nieuwe file specifiek voor mijn afdeling waarin ik dan kan werken.
De originele file wordt dagelijks aangevuld met nieuwe zaken dus op regelmatige basis zouden deze gegevens dus opgehaald moeten worden.
Kan iemand me helpen hiermee, kan dit en indien zo hoe ?
Hierop moet per afdeling een pareto analyse gemaakt worden.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de gegevens van deze file:
Te filteren om mijn afdeling
te kopieren of automatisch over te zetten naar een nieuwe file specifiek voor mijn afdeling waarin ik dan kan werken.
De originele file wordt dagelijks aangevuld met nieuwe zaken dus op regelmatige basis zouden deze gegevens dus opgehaald moeten worden.
Kan iemand me helpen hiermee, kan dit en indien zo hoe ?