dromedaris88
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 8 aug 2016
Ik heb een werkblad waarbij elke kolom een weeknummer voorstelt. Eronder zijn vakjes (cellen) ingevuld (K= kleine taak, G= grote taak) en ingekleurd.
In de rijen staan taken (betreft een to do lijst per week op jaaroverzicht, week 1 tem 52). Ik wil de mogelijkheid hebben om per week een tabel uit te rollen in een apart werkblad wat er in die huidige week op de planning staat, zodat ik niet elke week opnieuw handmatig moet gaan filteren. Bv. voor week 39, met een klik op een knop wil ik een nieuw werkblad "To do w39" met de gefilterde taken die in die week zijn gepland in een overzichtelijk tabelletje.
Zie bestand in bijlage.
Absoluut geen Excel expert hier, dus hulp is zeer gewenst! Alvast bedankt!
Bekijk bijlage excelhelp.xlsx
In de rijen staan taken (betreft een to do lijst per week op jaaroverzicht, week 1 tem 52). Ik wil de mogelijkheid hebben om per week een tabel uit te rollen in een apart werkblad wat er in die huidige week op de planning staat, zodat ik niet elke week opnieuw handmatig moet gaan filteren. Bv. voor week 39, met een klik op een knop wil ik een nieuw werkblad "To do w39" met de gefilterde taken die in die week zijn gepland in een overzichtelijk tabelletje.
Zie bestand in bijlage.
Absoluut geen Excel expert hier, dus hulp is zeer gewenst! Alvast bedankt!
Bekijk bijlage excelhelp.xlsx
Laatst bewerkt: