• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data uit verschillende doc's verzamelen in centraal bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

deniz1982

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Berichten
33
Het volgende speelt:

Ik heb diverse folders die opgenomen zijn in één "overall folder". Laten we voor het gemak alle folders: Folder1 t/m Folder 10 noemen.

In iedere folder, zit een excel bestand. Laten we voor het gemak de excelbestanden A1 t/m A10 noemen.

De excelbestanden bevatten diverse werkbladen. De data uit één zo'n werkblad wil ik verzamelen in een centraal excelbestand. De werkbladen waar het omgaat hebben in A1 tm A10 allemaal dezelfde naam (nl: Openstaande items) en opmaak.

De data wordt dan verzameld in een mastersheet, welke in de "overall folder" is opgeslagen.

Als voorbeeld heb ik het mastersheet en documenten A1 en A2 bijgevoegd.

Alle data moet dus autmoatisch in mastersheet.xls verzameld worden. Bijvoorbeeld door op een knop te drukken en te verversen, waardoor alle items uit de werkblanden opgesomd worden onder elkaar.

Nu verzamel ik alle data nog handmatig, wat niet de bedoeling is.
Dit moet simpeler kunnen.

Alvast bedankt voor de moeite.
 

Bijlagen

  • Overall Folder.zip
    6,3 KB · Weergaven: 30
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan