• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data validatie tegelijk in meerdere werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

s0me0neelse

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2017
Hallo,

ik wil graag in 10 werkbladen op enkele cellen een data validatie en/of voorwaardelijke opmaak
toepassen, wanneer ik de werkbladen selecteer kan ik deze opties niet toepassen.

Gisteren zag ik de link naar de "gratiscursus.be" voorbijkomen en ben daar wezen snuffelen,
helaas geen oplossing voor wat ik wil gevonden. Wel bedankt voor deze link trouwens, als
leek heb ik hier zeker baat bij....
------------
Natuurlijk kan ik de macrorecorder gebruiken, toch vraag ik me af of er nog een andere manier
is om mijn doel te bereiken ?
------------

Blijkbaar werkt de macrorecorder ook niet.... De macro opnemen gaat wel maar het
uitvoeren ervan alleen op 1 werkblad tegelijk, niet op een selectie van meerdere bladen.

Laatst bewerkt:
Je kunt een validatie die je op één blad hebt gemaakt, wél kopiëren naar meerdere werkbladen tegelijk. Lijkt mij een voldoende werkbare oplossing :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan