Data van gecrashte HD recoveren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Een vriendin van heeft een Laptop (Acer), nu is het voorgevallen dat haar Harde Schijf gecrashed is. Hij begon te zoemen en te tikken en daarna startte niets meer op. Kan gebeuren.. Nieuwe harde schijf erin en alles werkte weer..MAAAAR nu is het ook zo dat er nogal wat persoonlijke date op de HD staat die ze graag terug wilt... Nu is mijn vraag dus... is er een manier om dit zelf grotendeels te achterhalen mbv progje of zo, even zelf HD op je slave aansluiten en dan kijken... Of moet dit echt dit profs gedaan worden..zoja..wie waar en hoeveel....

Alvast bedankt...

Eerst een verloopje kopen, voor een laptop 2,5" schijf, in een pc te hangen, kun je daar kijken of er een chkdsk helpt, zo niet, dan zijn er wel meer mogelijken, maar dat horen dat wel weer.

Doen we! Je hoort het snel..kan ik met dat verloop je dus gewoon haar harde schijf in mijn pc hangen? Voeding is het zelfde en de rest? Weet niet hoe zon ding eruit ziet namelijk...

thanks!

Als alles mislukt en de data moet perse terugkomen, heel deskundig en vooral ook betrouwbaar bedrijf:

Klik

Wanneer het ding is aangesloten moet je FileScavenger eens proberen om je data terug te halen. Het is een demoversie die sowieso bestanden tot 64KB kan herstellen, maar je hebt in elk geval een goed beeld van de mogelijkheden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan