data verkeer binnen netwerk (draadloos)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bab

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Ik beschik over een Robotics router USR 8022 en heb daar 3 computers draadloos aan verbonden. Daarnaast heb ik ook een netwerkprinter met een UTP kabel aangesloten. De PC hebben alllen goed verbinding met internet en kunnen ook de printer benaderen. Via FXP of de internet explorer kan ik ook de andere pc's zien en zelfs de diverse Dir' s benaderen. Echter zodra ik b.v. van de ene naar de andere computer een file wil verplaatsen of copieren wordt de data geweigerd.
Met ander worden ik kan ondferling niet communiceren tussen de verschillende PC's

HELP

Hebben je computers wel mappen gedeeld?
En voor de rest is het ook wel even belangrijk om te weten welke versies van windows je allemaal gebruikt, want er zijn nog wel wat verschillen namelijk tussen de verschillende versies :)

Je kan ook eens proberen om zo de computer te benaderen \\computernaam\c$ kijken wat ie dan doet.
En probeer het anders eens met een user die op beide computers bestaat, en ook hetzelfde password heeft. Kan ook een rechten probleem zijn natuurlijk. Of door het gast-account in te schakelen wil het ook weleens gaan lukken.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan