• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data verschijnt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Nouws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Goeiedag allemaal

Als ik mijn mijn userform "leveranciers bekijken" open en een klant selecteer wordt mijn userform niet verder afgevuld. Hoe kan dat? Dit is ook zo met "veranderen" en "verwijderen". Volgens mij zie ik iets simpels over het hoofd maar ik weet zo 1,2,3, niet wat. Wie kan me helpen ?

Groet Jack.

Bijlagen

Goeiedag allemaal

Als ik mijn mijn userform "leveranciers bekijken" open en een klant selecteer wordt mijn userform niet verder afgevuld. Hoe kan dat? Dit is ook zo met "veranderen" en "verwijderen". Volgens mij zie ik iets simpels over het hoofd maar ik weet zo 1,2,3, niet wat. Wie kan me helpen ?

Groet Jack.

Het is nogal ongebruikelijk om te laten zoeken op de volledige naam. Ik ben daarom zo vrij geweest om de code (zo weinig mogelijk) aan te passen zodat gezocht wordt op achternaam.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Het is nogal ongebruikelijk om te laten zoeken op de volledige naam. Ik ben daarom zo vrij geweest om de code (zo weinig mogelijk) aan te passen zodat gezocht wordt op achternaam.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ok ik heb alles kunnen vinden wat je hebt veranderd, maar om de gegevens te verwijderen lukt me nog niet (het komt wel met de msg box maar dan houd het op!)

Groet Jack

Ik heb de code veranderd zodat de gegevens ook verwijderd kunnen worden.
De code die kijkt of een persoon een tussenvoegsel heeft, heb ik tekst van gemaakt omdat dit nu niet meer van belang is, aangezien er nu gekeken wordt naar de achternaam.

Als er vragen/problemen zijn, dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Roncancio,

Ik zou hier graag meer van willen weten. Met behulp van het leeswerk op dit forum weet ik over het algemeen door combineren, de werking van formules wel te begrijpen. In dit geval kom ik met gewoon afkijken niet ver. Heb jij een tip waar ik een soort startersinfo kan vinden? Het gaat mij dan vooral om de invulschermen waarvan de inhoud wordt opgeslagen e.d.

Alvast bedankt,

Ricky

Roncancio,

Ik zou hier graag meer van willen weten. Met behulp van het leeswerk op dit forum weet ik over het algemeen door combineren, de werking van formules wel te begrijpen. In dit geval kom ik met gewoon afkijken niet ver. Heb jij een tip waar ik een soort startersinfo kan vinden? Het gaat mij dan vooral om de invulschermen waarvan de inhoud wordt opgeslagen e.d.

Alvast bedankt,

Ricky

Op internet zijn volgens mij legio voorbeelden te vinden. Verder is het ook vooral een kwestie van proberen.
De invulschermen slaan geen gegevens, maar tonen de gegevens en/of plaatsen deze ergens. Ik weet niet hoe groot je kennis is van userforms maar indien gewenst kan ik je wel ondersteunen bij het opzetten van een invulscherm(=userform).

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik heb de code veranderd zodat de gegevens ook verwijderd kunnen worden.
De code die kijkt of een persoon een tussenvoegsel heeft, heb ik tekst van gemaakt omdat dit nu niet meer van belang is, aangezien er nu gekeken wordt naar de achternaam.

Als er vragen/problemen zijn, dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ok Bedankt :thumb:
Ik heb de verwijder code zelf nog aangepast om de hele rij in 'Data' niet alleen te ledigen maar ook helemaal te verwijderen. Ik ben nog aan het programma bezig, misschien dat jou hulp later nog van pas kan komen.
Ieder geval bedankt!

Groetjes, Jack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan