Amstellovich1967
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2017
Hallo beste Leden,
In mijn volgende bestand heb ik een tabblad "DATA" waarbij alle handelingen per onderdeel genoteerd worden en tabblad "MATRIX" waar ik graag alle benodigde gegevens op naam uit de tabel wil laten projecteren.
De naam in tabblad MATRIX moet dan gezocht worden in de tabel in tabblad DATA en alle gevonden scores projecteren bij de juiste onderdelen in tabblad MATRIX.
Bijvoorbeeld:
Is dit überhaupt mogelijk wat ik vraag?
Groet,
Rene
In mijn volgende bestand heb ik een tabblad "DATA" waarbij alle handelingen per onderdeel genoteerd worden en tabblad "MATRIX" waar ik graag alle benodigde gegevens op naam uit de tabel wil laten projecteren.
De naam in tabblad MATRIX moet dan gezocht worden in de tabel in tabblad DATA en alle gevonden scores projecteren bij de juiste onderdelen in tabblad MATRIX.
Bijvoorbeeld:
1.1 Opstarten | 1.2 Instellen | 1.3 Bedienen | 1.4 Ombouwen | 1.5 Schoonmaken | 2.1 Opstarten | 2.2 Instellen | 2.3 Bedienen | 2.4 Ombouwen | 2.5 Schoonmaken | 3.1 Opstarten | 3.2 Instellen | 3.3 Bedienen | 3.4 Ombouwen | 3.5 Schoonmaken | ||
Naam | Geb datum | |||||||||||||||
Piet Jansen | 12-6-1967 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 | 3 |
Is dit überhaupt mogelijk wat ik vraag?
Groet,
Rene