• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data zoeken uit bron in verschillende tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy 1977

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
158
Hallo allemaal,

ik kom ergens niet uit en hoop dat ik hulp kan krijgen. Het volgende:

ik plaats data in een tab. De data bevat verschillende rijen met weeknummers en naast die weeknummers staan gegevens. Vervolgens wil ik per week de data netjes weergeven met een tab voor elke week.

Zie bijgevoegd voorbeeld.

- in de tab ALLE DATA staan onder elkaar verschillende weeknummers met naast de week een naam
- in de tab Week 1 wil ik netjes onder elkaar de namen van de mensen die in de tab ALLE DATA bij week 1 staan.
Zoals ik het met een formule zou willen oplossen zie je dan ook in de tab Week 1 en het zelfde geldt voor Week 2 etc etc.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat iemand kan helpen :)

Dank!
groet
RoyBekijk bijlage voorbeeld.xlsx
 
Waarom alles op losse tabjes? Maak gebruik van een draaitabel.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld-2.xlsb
    12,1 KB · Weergaven: 26
Dank voor de snelle reactie. Ik moet nog een hoop andere dingen hierna doen en dat had ik al helemaal uitgedacht op deze oplossing. Mogelijk kan ik dat ook nog mbv de draaitabel dus daar ga ik nog even over nadenken. Dank voor de tip, kom erop terug of dit idd de oplossing was:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan