Database maken in Word met gegevens uit Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offthefield

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
369
Ik wil een Pulldown / Combobox maken in Word met hierin de databasegegevens uit Excel (Namen)
en als ik deze aanklik in de velden eronder de adres / pc / Wpl komen te staan

Heeft iemand hier een klein voorbeeld van dat ik deze kan gaan uitwerken

Bvd

Offthefield
 
Is dat niet gewoon de functie Afdrukken samenvoegen?

Overigens: welke versies van Excel en Word gebruik je?
 
Leeg eens uit wat je eigenlijk wilt; een Combobox op een willekeurige plek in een document pletteren en dan hopen dat je daar iets uit kunt kiezen en dat er dan op een andere plek in het document ineens allerlei andere gegevens terecht komen? Dat gaat natuurlijk niet werken. Maak zelf een voorbeeldje met wat je voor ogen hebt, dan krijgen we een idee wat de oplossingen zouden kunnen zijn.
 
Ik ga het toch met excel proberen mbv macro's

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de reaktie

Offthefield
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan