Database met importeren van bankbestanden en zoekscherm op de mutaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnyK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Ik wil voor onze bankrekeningen een database vullen met de mutaties van de bank en vervolgens op deze mutaties zoeken met verschillende filters.
Alvorens dit van scratch af aan te schrijven, weet iemand of er zo'n database beschikbaar is, zodat ik daarop kan voortborduren i.p.v. alles opnieuw verzinnen.

Het gaat dus met name om de import-functie en de zoek-functionaliteit.

Ronny

Ik wil voor onze bankrekeningen een database vullen met de mutaties van de bank en vervolgens op deze mutaties zoeken met verschillende filters.
Alvorens dit van scratch af aan te schrijven, weet iemand of er zo'n database beschikbaar is, zodat ik daarop kan voortborduren i.p.v. alles opnieuw verzinnen.

Het gaat dus met name om de import-functie en de zoek-functionaliteit.

Ronny
Ronny,

Uiteraard zijn dit soort mogelijkheden beschikbaar, maar er zijn ook zeer goede pakketten die daarvoor kan gebruiken.
Daar zal je dan wellicht voor moeten betalen, maar zoeken met google zal je een hoop opleveren. Of zoeken op Davilex Bank Office DeLuxe (Media Markt)
Om dit aan het forum te vragen vind ik een beetje te ver gaan

Wim

Ik ken wel zo'n database. Helaas is de frontend niet gemaakt met access. De backend wel. Het kan je wel ideeen geven, maar je zult ze zelf moeten uitwerken. Je kunt nl niet in de ontwerpweergave van de frontend. Het bestand kan bijna met alle formaten van de banken overweg. Hij is wel gratis te downloaden. Kijk maar eens op onderstaande link.

http://www.orov.nl/

mvg
Charles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan