Kan iemand mij helpen.
Ik moet een database maken in Access (of ander Office programma) dat Word documenten herkent aan bepaalde gegevens. De Word documenten zijn altijd hetzelfde opgebouwd, Naam: enter, Voornaam: enter, Geboorteplaats: enter, ... Dus elk Word document staat voor een bepaalde persoon. Nu wil ik graag een database maken dat automatisch alle personen zoekt die bv in Gent geboren zijn, en dan ook het Word document (of de link) toont. Of de Word documenten zoeken van wie als Voornaam bv Gert heeft ingetypt in zijn Word document. Of als achternaam Van Den Kastele, en ga zo maar door. Heeft iemand hier enig idee van met welk programma hier best aan te beginnen (Office programma moet het wel zijn).
Ik moet een database maken in Access (of ander Office programma) dat Word documenten herkent aan bepaalde gegevens. De Word documenten zijn altijd hetzelfde opgebouwd, Naam: enter, Voornaam: enter, Geboorteplaats: enter, ... Dus elk Word document staat voor een bepaalde persoon. Nu wil ik graag een database maken dat automatisch alle personen zoekt die bv in Gent geboren zijn, en dan ook het Word document (of de link) toont. Of de Word documenten zoeken van wie als Voornaam bv Gert heeft ingetypt in zijn Word document. Of als achternaam Van Den Kastele, en ga zo maar door. Heeft iemand hier enig idee van met welk programma hier best aan te beginnen (Office programma moet het wel zijn).