Database MSQL Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hey,
Alvast bedankt dat je al naar deze post kijkt.
Ik heb het volgende probleem ik ben op dit moment mijn flyff server database aan het schrijven/maken maar ik kom vast te zitten.
Als ik DataServer.exe van mijn server probeer te starten geeft hij de volgende error:
FAIL read ini- ..\\script\DataServer.ini

Als ik nou naar die file toe ga en kijk dan staat er het volgende wat correct zou moeten zijn:

ResourceFolder "C:\Users\Daan\Desktop\Flyff server\New Repack\V15_FIles\Resource"

Sys 1

Account "127.0.0.1"

DSN_NAME_CHARACTER "character01"
DB_ADMIN_ID_CHARACTER "character01"

DSN_NAME_LOG "log01"
DB_ADMIN_ID_LOG "log01"

LANG 1

DB_PWD_LOG "[wachtwoord server verborgen]"
DB_PWD_CHARACTER "[wachtwoord server verborgen]"
DB_PWD_BACKEND "[wachtwoord server verborgen]"
DB_PWD_ITEMUPDATE "[wachtwoord server verborgen]"

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen wat er dan fout aan kan zijn en of het te fixen valt?
Alvast dank voor jullie reactie,

- Annowins

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zie bij account, 127.0.0,1 staan, is het een tikfout, of staat er abuisievelijk wel een komma. Wat uiteraard een punt moet zijn.

Succes,

Alcide

De tikfout was inderdaad een fout ik heb het opgelost ook in de server maar bleek niet de oplossing te zijn toch bedankt voor de scherpen opmerking.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien niet een zeer behulpzaam antwoord. maar over fly for fun vragen kan je het best naar het forum http://www.elitepvpers.de gaan. Houd er wel rekening mee dat ongeveer 80% van de gehele community Duitstalig is.

ja hier heb ikook al gekeken maar mijn duits is niet zo zeer goed dus ik kwam er niet echt uit vandaar dat ik hier heen kwam, want dit is de meest behulpzaame nederlandse forum die ik ken. :)

Je kan altijd nog de google translater aanzetten :) Ik ben zelf zeer actief in de Metin2 sectie daar en ik weet dat ze gerust Engelse vragen ook accepteren :)

Mvg,
Max.

oke dankjewel max ik zal deze vraag ook bij hun neer leggen :)

mvg

Annowins - Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan