Ik wil een database gaan opzetten voor het onderhoud aan noodverlichting bij diverse klanten. Het is de bedoeling dat als ik bij een nieuwe klant kom, dat ieder armatuur zijn eigen nummer krijgt. onder dat nummer wil ik vastleggen:welk type armatuur er hangt, merk, accu, lamp, pictogram. Er bestaan meerdere merken die verschillende types maken. Een bepaald type accu kan in verschillende types armaturen van verschillende merken voorkomen. dit geld ook voor de lampen
Wie zou mij willen helpen met div formulieren te maken om eea in te kunnen vullen.
ik wil: de klantgegevens invullen, en dan vervolgens te type noodverl selecteren en bijbehorend pictogram. mocht het type nog niet in de lijst staan, dan kunnen toevoegen, incl merk lamp accu
per klant moeten de armaturen ook genummerd worden
Wie zou mij willen helpen met div formulieren te maken om eea in te kunnen vullen.
ik wil: de klantgegevens invullen, en dan vervolgens te type noodverl selecteren en bijbehorend pictogram. mocht het type nog niet in de lijst staan, dan kunnen toevoegen, incl merk lamp accu
per klant moeten de armaturen ook genummerd worden
Bijlagen
Laatst bewerkt: