database op website,

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
ik heb een website gemaakt waarop je artikelen kunt kopen,
nu wil ik graag dat er een winkelmandje komt, zodat een klant zijn product erin kan leggen,
en dat deze automatische op de IDeal betaal pagina komt,
heeft iemand een idee hoe ik dit kan/moet doen?

nu wil ik ook graag een zoekbalkje in mijn website plaatsen.
als je in die zoekbalk een artikel nummer intypt dat hij automatishe het artiekel laat zien,
heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen???

net zoals bij http://www.alternate.nl/

Mvg, Remco

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor systeem draait er op je website?

Ik bedoelde meer in de zin van "Wat voor software draait er voor je artikelen"

Heb je een kant-en-klaar script gedownload of heb je het zelf gemaakt?

Mocht je die nog niet hebben zou je kunnen kijken naar de open source systemen, Magneto en osCommerce

Een database met informatie, verbinding maken met iDeal, klinkt niet als HTML :)

Ik denk dat je beter rond kunt gaan kijken bij PHP en SQL, of nog beter inderdaad een standaard webshop scriptje kunt bekijken.

Wat je ook nog kunt doen; als het puur gaat om het verkopen van dingen en niet om het hebben van je eigen webshop, is een winkel openen op bijv. cafepress (www.cafepress.com), dan weet je zeker dat het onderhouden van de website goed loopt :)

Dat is niet zo 1-2-3 uit te leggen, vrees ik... een webshop is een behoorlijk gecompliceerd systeem en je moet met veel dingen rekening houden.

Je kunt het beste beginnen met een rondneuzen op de site van PHP (www.php.net) en wat tutorials volgen zodat je een idee krijgt van wat het inhoudt, want ik denk dat je wel een paar weken zoet bent met het maken van een webshop; ervan uitgaand dat je een paar uur per dag eraan kunt werken en weet waar je aan begint...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan