mastermindzh
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 dec 2008
Ik ben bezig met een database programma, en nu wilde ik het laten testen door een kennis van mij. en hij kan niet inloggen. (goede naam + wachtwoord natuurlijk)
omdat hij de sql instructie om in te loggen niet kan uitvoeren.
nadat ik visual studio 2010 bij hem heb geinstalleerd (om naar de source code te kijken ter plekke) deed het programma keurig wat het hoort te doen.
nu denk ik dus dat er iets mist (zoals .net framwork 4.0 < vergelijkbare fout alleen dan start het gehele programma niet)
let op: mijn programma is in .net framework 2.0 niet het eerder genoemde 4.0
nu is mijn vraag, wat moet ik dan hebben om het toch werkend te krijgen?
alvast bedankt!
[EDIT] Het gaat om een service based database, het form heeft een detail view en een datagrid view. Er is geen menubalk meer aanwezig (met knoppen) [/EDIT]
omdat hij de sql instructie om in te loggen niet kan uitvoeren.
nadat ik visual studio 2010 bij hem heb geinstalleerd (om naar de source code te kijken ter plekke) deed het programma keurig wat het hoort te doen.
nu denk ik dus dat er iets mist (zoals .net framwork 4.0 < vergelijkbare fout alleen dan start het gehele programma niet)
let op: mijn programma is in .net framework 2.0 niet het eerder genoemde 4.0
nu is mijn vraag, wat moet ik dan hebben om het toch werkend te krijgen?
alvast bedankt!
[EDIT] Het gaat om een service based database, het form heeft een detail view en een datagrid view. Er is geen menubalk meer aanwezig (met knoppen) [/EDIT]
Laatst bewerkt: