Database resseten magento

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
ik heb echt alles geprobeert
ik denk dat ik weet waar de fout zit
maar het oplossen lukt me niet

kan iemand me vertellen hoe ik simpelweg de database kan resetten zodat ik niet alles opnieuw hoef up te loaden

Het probleem is...
If You have that problem go to table core_website on the database and set default_group_id=1 for website_id=1.
Delete all cache on /var/cache I also set value="0" to all entries on table core_cache_option to disable the cache (I don’t know is this required, but… ) Remember to enable caching on System->Cache Management

Dit zie vet gedrukte tekst

ik heb waarde veranderd maar dat is het niet

Jongen, probeer toch eens wat duidelijker en/of uitgebreider te zijn in je vragen.

If You have that problem go to table core_website on the database and set default_group_id=1 for website_id=1.
Delete all cache on /var/cache I also set value="0" to all entries on table core_cache_option to disable the cache (I don’t know is this required, but… ) Remember to enable caching on System->Cache Management
Dit is de omschrijving van een oplossing maar het geeft niet aan wat het probleem is.
(...If you have that problem...)
Als we weten wat het probleem is, kunnen we de oplossing misschien beter interpreteren.

Dit zie vet gedrukte tekst
Dit is geen begrijpelijke zin
bovendien zie ik geen vetgedukte tekst in jouw vraag.

ik heb waarde veranderd maar dat is het niet
Welke waarde heb je veranderd?

Ik begrijp uit de engelse omschrijving:
er is een regel waarin 'website_id=1'
in die regel moet je bij 'default_group_id' 1 invullen

Beste Hr. Tescman

Hierbij wil ik vermelden dat ik het heb opgegeven
Na een dag stressen en van alles geprobeert heb ik het 'zip' bestand geupload naar de server en ben ik weer van voor af aan begonnen
ik was nog maar net bezig en als je eenmaal weet welke mappen je moet chmod 777 dan gaat het een stuk seller

Vanochtend was ik daar wel een uurtje zoet mee maar zip op de server uit pakken gaat 100x sneller dat 11 duizend bestanden via ftp up te loaden
Daar was ik gistr een hele dag aan kwijt

jmmr dat ik toen niet aan dacht om event het zip bestand naar de server te loaden

maargoed morgen weer een nieuwe dag

Vriendelijke groet: Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan