• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

database voerefficientie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melkveehouder

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2021
Beste helpers,

Nu probeer ik in bijgevoegd bestand een database te maken van meerdere klanten. In het eerste invulblad wil ik graag op willekeurige datums gegevens kunnen invullen en wegschrijven/opslaan die later weer te openen zijn door een invoerkeuzevak bij klantnaam en datum. Onder dit invulblad staat een grafiek die voor deze klant dan de historie zou moeten tonen van de gegevens die erbij staan.
Op het 2e blad zou ik graag van te selecteren klanten de grafieken zien zoals als voorbeeld getoond, ook weer gebaseerd op de ingevulde gegevens, liefst met een periode selectie.

Nou weet ik niet goed hoe dit moet, is er iemand die kan helpen?

Bijlagen

Dat kan uiteraard, maar dan blijft er van je opzet niets over.
Zowiezo moeten aller samengevoegde cellen eruit als je met VBA gaat werken, anders vraag je om problemen.
Bovendien heeft jou bestand niets met een database te maken.

Ik zelf zou middels een invulformulier alles opslaan in EEN database en dan kun je het bin het formulier of met slicers (of beide) perfect sorteren en inzien.

Hoef je ook niet voor alle klanten een apart tabblad te maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan