• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Database voor CD's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Code:
Private Sub Worksheet_BeforedoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
    If Target.Row > 3 Then
        On Error Resume Next

With Cells(Target.Row, 3)
            .AddComment
            .Comment.Text Join(Application.Transpose(Application.Transpose(.Offset(, 4).Resize(, 20).SpecialCells(2))), vbLf)
            .Comment.Shape.TextFrame.AutoSize = True
        End With

Cancel = True
    End If
End Sub

snb, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de code ingevoerd, echter het frontje/cover komt er niet op zijn plaats, correctie: frontje verschijnt er helemaal niet.

Wat gaat er fout of wat doe ik fout.

De tracks komen keurig op zijn plaats, maar dat was er al zo.

Moet er in de code geen verwijzing naar het bureaublad en map waar de frontjes er in staan ?

Ben bezig met een eigen database.

Had dit niet moeten zijn: "Ben bezig met een eigen database te laten maken"?

Als je niet ziet dat de code van snb een andere manier is om de de opmerkingen te vullen dan zou ik nog maar een keer naar de reactie van jackall in #2 kijken.

Toch een klein duwtje in de rug
Code:
.Comment.Shape.Fill.UserPicture

Ik vergat erbij te vermelden dat mijn code niet geschikt is voor CD's van André Hazes.;)

snb, inderdaad de code leent zich niet voor op muziek van Andre Hazes. :(

Waarschijnlijk gaat het daardoor bij mij verkeerd en lukt het dan ook niet om de frontjes uit mijn bureaublad met dat code in te voeren.

Wil je me dan helpen (uitleggen) op dit mooi forum van HELPMIJ om hier uit te komen, wat doe ik fout, en ik bedoel echter niet om mij er uit te gooien. :eek:

Andre Hazes is soms treurig en sommige mensen kunnen zelfs mopperig en chagrijn van worden.:evil:

Echter jij wordt zeker niet chagrijn er van, je wordt er zelfs humoristisch, daardoor kreeg ik de hele avond een glimlach op mijn gezicht, dus op jou heeft Andre Hazes (geen invloed) toch het tegenovergestelde bereikt van chagrijn zijn.

Mocht je mij toch niet willen HELPEN, dan zal ik Andre moeten raadplegen die in de hemel zijt en zal ik mijn VLIEGER uit de kast moeten halen.

Hoe dan ook mijn dag kan niet meer stuk, en ja, daar is die glimlach weer op mijn gezicht, doet me denken aan Willy Alberti die zong ook : De glimlach van een ……… (vragensteller)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan