database

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
<?php
$dbhost = "localhost";> ???watmoetikhierinvullen???
$db = "database";";> ???watmoetikhierinvullen???
$username = "gebruiker";";>???watmoetikhierinvullen???
$dbww = "wachtwoord";";> ???watmoetikhierinvullen???
?>

kan iemand mij uitleggen wat een dbhost is een db is en wat ik moet invullen bij username en dbww want ik weet echt helemaal niet wat een database is

Je hebt eigelijk alle informatie al gezegt zonder het zelf te weten.

DBhost, DataBasehost
DBWW, Database wachtwoord
username, de gebruikers naam waarmee je naar de database (DB connect)
DB ik denk de naam van dedatabase

ik heb niet zoveel kennis van databases maar volgens mij klopt dit

Je hebt eigelijk alle informatie al gezegt zonder het zelf te weten.

DBhost, DataBasehost
DBWW, Database wachtwoord
username, de gebruikers naam waarmee je naar de database (DB connect)
DB ik denk de naam van dedatabase

ja dat staat nog net in mijn php code maar waar moet je eigelijk de database in maken

in wat voor programma ???
ik heb niet zoveel kennis van databases maar volgens mij klopt dit

vraag jij net in wat voor programma? want dat is in iedergevall van mij gequote en ik heb dat niet getypt

ik vraag gwn het programma

ik heb gewoon het programma nodig waarin je de databases kan maken want met frontpage werkt dat niet

Je vraag is niet makkelijk te beantwoorden als je niet weet wat een database is. Een database "maak" je niet zomaar. Sowieso omdat er heel veel verschillende soorten databases zijn die allemaal op hun eigen manier werken.

Maar als ik je eerste post lees, denk ik dat het gaat om een website met PHP. 9 v/d 10 keer is dat in combinatie met MySQL. MySQL is dan het programma waarin je een database aanmaakt. Dit programma draait echter op je webserver, je zult dus daar na moeten vragen hoe je in het control panel van MySQL kan komen om een database aan te maken.

Je vraag is niet makkelijk te beantwoorden als je niet weet wat een database is. Een database "maak" je niet zomaar. Sowieso omdat er heel veel verschillende soorten databases zijn die allemaal op hun eigen manier werken.

Maar als ik je eerste post lees, denk ik dat het gaat om een website met PHP. 9 v/d 10 keer is dat in combinatie met MySQL. MySQL is dan het programma waarin je een database aanmaakt. Dit programma draait echter op je webserver, je zult dus daar na moeten vragen hoe je in het control panel van MySQL kan komen om een database aan te maken.

ik heb wel een database aangemaakt maar ik kan er niks mee

Wat kan je er niet mee? Wat wil je er dan mee? Hoe heb je het gemaakt? Wat lukt er niet? Met zo weinig info is het moeilijk je te helpen.

Wat kan je er niet mee? Wat wil je er dan mee? Hoe heb je het gemaakt? Wat lukt er niet? Met zo weinig info is het moeilijk je te helpen.

ik heb gewoon een database aangemaakt via cpanel van mijn domein en dan kan ik er verder nix mee als users toevoegen

Ik ken cpanel niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar ben je wel bekend met SQL en hoe het werkt?

Ik ken cpanel niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar ben je wel bekend met SQL en hoe het werkt?

neej ik kan er helemaal niet mee werken maar ik moet via php naar sql en met tabellen werken maar ik vind dit alles moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan