database

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie59

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2008
Goedenavond, Ik heb een raar probleem met mijn database. Op laptop1 staat Access 2007 hiermee is een verkoopprogramma gemaakt. Op laptop 2 ,3 en 4 draait dit programma. Op laptop 2,3 en 4 staat geen office maar de nieuwste access 2007 runtime. Op laptop 1 wordt een offerte gemaakt in een orderformulier. Als de artikelen toegevoegd worden, dan wordt het orderformulier gesloten en bij het selecteren van het artikel, wordt de order weer geopend met het volgende commando: DoCmd.OpenForm "frmverkooporders", , , "[ordercode]= " & Me.ordercode.
Dit gaat op laptop 1 perfect. alleen op laptop 2,3 en 4 komt hij terug in de eerste order. Hierwerkt dit commando niet. Schiet mij maar lek! Heeft iemand zoiets ook eens gehad? of heeft iemand een andere vba die wel werkt. Wie heeft er een goed idee.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,

Frank

Zou je niet naar mysql gaan gratis
access kan maar enkele connecties aan
met een private apache xamp en verder kan je alvast drupal installeren dan later uitbouwen met online verkoop indien da moe

Goedemorgen, Ik heb het probleem gevonden. Op laptop 1 werden aanpassingen in het programma gemaakt. Door runtime te deinstalleren en opnieuw te installeren op laptop 23en 4 werkt het wel. Hierbij worden de verbindingen waarschijnlijk opnieuw gebouwd. Het leven zit vol verrassingen. Toch bedankt voor jullie inbreng. Met vriendelijke groet, Frank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan