Goedenavond, Ik heb een raar probleem met mijn database. Op laptop1 staat Access 2007 hiermee is een verkoopprogramma gemaakt. Op laptop 2 ,3 en 4 draait dit programma. Op laptop 2,3 en 4 staat geen office maar de nieuwste access 2007 runtime. Op laptop 1 wordt een offerte gemaakt in een orderformulier. Als de artikelen toegevoegd worden, dan wordt het orderformulier gesloten en bij het selecteren van het artikel, wordt de order weer geopend met het volgende commando: DoCmd.OpenForm "frmverkooporders", , , "[ordercode]= " & Me.ordercode.
Dit gaat op laptop 1 perfect. alleen op laptop 2,3 en 4 komt hij terug in de eerste order. Hierwerkt dit commando niet. Schiet mij maar lek! Heeft iemand zoiets ook eens gehad? of heeft iemand een andere vba die wel werkt. Wie heeft er een goed idee.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Frank
Dit gaat op laptop 1 perfect. alleen op laptop 2,3 en 4 komt hij terug in de eerste order. Hierwerkt dit commando niet. Schiet mij maar lek! Heeft iemand zoiets ook eens gehad? of heeft iemand een andere vba die wel werkt. Wie heeft er een goed idee.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Frank