• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dataformulier decimaalteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat was de oplossing?

Ja maar ik sta op de negeerlijst

omdat ik me niet als een schooljochie wilde laten behandelen, niet door jou hoor.Jouw reactie was fatsoenlijk. Zo hoor je te reageren op forumvragen Je kunt zelf nalezen op dit item hoe vaak ik heb moeten schrijven dat het om instellingen gaat.Dan geef je de ene een reactie en dan heb ik weer een ander die zo nodig moet laten weten dat ik een bestand moet sturen en kennelijk ben al te oud om de vreemde afkortingen van VenA te begrijpen OP en TS. Ik weet niet wat daarmee bedoeld wordt. Ik weet ook niet hoe alles geregeld is daar. Het lijkt wel of ze iets verdienen of bonuspunten kunnen krijgen als ze maar reageren op het forum. De eerste reactie van edmoor is toch volledig onzinnig schoolmeestertje spelen en niet weten wat een dataformulier is.Ik heb nog wel andere dingen te doen dan daarop te reageren.Als je enig tegengas geeft krijg je kwaaie gezichten Dat zie je weliswaar niet maar dat merk je wel in hun schrijven en hup je staat op de negeerlijst.
Ik kan het je de wijzigingen nog niet meedelen omdat ik eerst nog moet controleren of de wijzigingen negatieve effecten hebben op andere programma's en niet alleen excel applicaties maar dat doe ik nu niet meer

Uit bovenstaande blijkt dat mijn beslissing juist is.
Voor het laatst gereageerd op wim135.

Een bug in excel?

Als je het dataform in het lint van excel zet, kun je het aanklikken en krijg je het formulier. Als je bij het vullen v.h.formulier decimalen gebruikt via het numerieke toetsenbord dan gaat alles goed, echter als je het oproepen van het formulier in een macro zet.m.a.w. je doet dezelfde handelingen maar je neemt het op met een macro. Op je scherm is het identiek t.o.v. zeg maar de handmatige manier geen verschil zichtbaar, alleen wordt er niet meer gekeken naar je instellingen de komma wordt dus een punt het getal wordt links uitgelijnd i.p.v. rechts. Dit hoort niet zo. Ik denk dat Microsoft het formulier maar heeft gelaten voor wat het was. Ik zie het dus als bug

Ik zie het als onkunde. Maar ja, geen relevante info dus geen relevante reactie.

Laatst bewerkt:
Dat lucht wel op ja en blij dat ik zo'n vriendelijke oudere aan de ander kant heb zitten. Ik durf het bijna niet te vragen maar doe het toch; Welke macro? Oh, die regelt natuurlijk de instellingen waardoor het niet werkt.

Omdat je nooit te ooit bent om te leren:
TS staat voor Topic Starter. Dus diegene die een nieuw onderwerp aangemaakt heeft.
OP staat voor Opening Post. Dus het eerste bericht waarin je zoveel mogelijk informatie moet geven om verder geholpen te worden. Dus zonder dat we na 26 berichten nog niets weten. Behalve dat het nog steeds niet werkt. Maar als het nu wel werkt dan mag je de vraag nog even op opgelost zetten. (Uit jouw meldingen is het niet geheel op te maken.)

Lijkt me goed om deze te sluiten want van het een komt het ander en daar zit niemand op te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan