datakabel en t68i

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_king16v

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
hallo

ik heb net een datakabel gekocht voor de ericsson t68i..serieel.. Maar nu kan ik geen connectie maken met de gsm.. ik kan hier verder ook niks over lezen.. alleen over bluetooth..maar nu wil ik dus een seriele verbinden maken met de gsm, op de site kan ik hierover ook verder niks lezen, ik heb al verschillende programma's gedownload, maar deze programma's zien de gsm niet, NOT CONNECTED.....

iemand????

Is het wel een orginele kabel want ik ken alleen de usb kabel en die werkt wel (ook de niet orginele)

Had ik eerst ook met m'n C55 datakabel.. zat in de verkeerde poort.. je hebt als het goed is 2 seriele poorten.

Tevens moet je het programma instellen op COM1 of 2 om verbinding te maken met je foon..

Succes

Ook ik ben hier nog niet in geslaagd. Je kan redelijk weinig instellen en volgens de Winkel moet het werken.

Daar heb ik weinig aan...

Zelfde geval

Ik had precies hetzelfde geval!

Start je computer eens op, met je telefoon al aangesloten. En heb je ook drivers en programma's van de ericsson site gehaald? Bij mij was dat wel nodig, want dat programmaatje op de cd-rom was diep triest.

MVG.

Armand

Kabeltje wordt blijbaar wel gezien.

attachment.php

Bijlagen

• t86i.jpg
    t86i.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 53
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan