Datakabel nokia 3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1985

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een Nokia 3200. Al snel heb ik een bijbehorende datakabel daarvoor gekocht. Het werkte perfect. Een tijdje geleden brak er een stukje plastic af, waardoor ie wel eens losschoot, maar dat was geen probleem.

Twee weken geleden heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Toen ik de datakabel en het bijbehorende programma (op cd) opnieuw wilde installeren, lukte het niet. Hij gaf telkens aan dat ik de kabel in de USB-poort moest doen en als ie er al inzat, hem er uit halen en na 3 seconden er weer instoppen.

Dit werkte niet en hij bleef het maar aangeven, dus dacht ik dat het aan het stuurprogramma lag. Ik heb toen Nokia PC suite van de officiele Nokia website gedownload (incl. driver) en was helemaal blij dat hij die wel installeerde. Maar helaas... alles werkte, totdat er verbinding gemaakt moest worden met de telefoon. Hij ziet de telefoon/aansluiting nog steeds niet.

Ik heb ook geprobeerd om het kabeltje aan een andere USB aansluiting te koppelen, maar niets helpt.

Kan iemand mij met dit probleem helpen? Alvast bedankt.

Welke windowsversie?
Welk type USB/poort? 1.1 of 2.0?

Staat in je apparaatbeheer je usb poorten aangegeven?

Mvg Patrick

Ik heb windows XP Pro met sp1. Ik heb sp2 nog niet gedownload omdat men zegt dat er veel bugs inzitten.

Ik heb geen idee welk type USB. Dit geeft ie aan:
Silicon Integrated Systems
SIS 7001 PCI naar USB open host controller
Stuurprogramma: usbohci.sys
donderdag 29 augustus 2002

In apparaatbeheer staan deze USB poorten aangegeven (ik heb 2 in mijn computer + 1 hub met 4 aansluitingen)

USB Controllers
* Generic USB hub
* Ondersteuning voor USB afdrukken
* SIS 7001 PCI naar USB open host controller
* SIS 7001 PCI naar USB open host controller
* USB hoofdhub
* USB hoofdhub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan