Datakabel Samsung SGH D500

Status
Niet open voor verdere reacties.

wout99

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Berichten
10
Wie kan mij vertellen of een datakabel van een Samsung D500 hetzelfde is als een van een D600?
 
bel / mail eens met; GSM City / Ajmal imp. & exp. oa data kabels met driver op cd , Hoogstraat 134 3011 PV Rotterdam, 5 min. lopen van ns station Blaak, T 010-4121571 F 010-4126498 ajmal112@hotmail.com
 
mathwenders zei:
bel / mail eens met; GSM City / Ajmal imp. & exp. oa data kabels met driver op cd , Hoogstraat 134 3011 PV Rotterdam, 5 min. lopen van ns station Blaak, T 010-4121571 F 010-4126498 [email/email]

Zullen ze bij mee zijn dat je dat Mail adres plaatst!!!
 
Laatst bewerkt:
Bandit123

ik begrijp je opmerking niet helemaal. Zaterdag aldaar wat gekocht, verpakt in plastic tasje met als opdruk datgene wat ik plaatste. Als ze alleen informatie willen krijgen per telefoon, fax of persoonlijk bezoek dan moeten ze maar geen e-mail adres vermelden.
Dus zie ik geen kwaad in het vermelden hiervan.
 
mathwenders zei:
moeten ze maar geen e-mail adres vermelden.
Dus zie ik geen kwaad in het vermelden hiervan.
Dit is natuurlijk een loze kreet. Hier op Helpmij proberen we het plaatsen van e-mail adressen in topics te voorkomen. Dit heeft allemaal te maken met .................. SPAM. Dus een kreet als "dan moeten ze maar geen e-mail vermelden", raakt kant noch wal. Als hun dat willen vermelden dan is dat hun probleem, wij proberen er voor te waken.
 
Huijb

Ik stel een vraag aan bandit123, en ik verwacht dan ook dat hij het karakter heeft om te reageren als ik om weerwoord vraag. Als hij dat niet doet beschouw ik zijn antwoord als loze opmerking om zijn eigen saldo reacties op te voeren

Huijb: om te voorkomen dat ik jou antwoord in dezelfde categorie plaats mag je reageren op de volgende stellingen:
1 ik geef een mail adres omdat verkoper er voor kiest door dit op reclame materiaal te promoten. Jou redenatie volgend moet ik dus ook geen telefoon of fax nummer vermelden, want stel dat er meer dan 1 persoon navraag doet...
2 nergens in de huisregels staat dat een email adres verboden is, behalve dat spammen verboden is, en dat heb ik niet gedaan. Ook geef ik daartoe geen uitnodiging, het is aan ieder zelf om een mail met navraag te doen, en dat is in potentie een vraag van een mogelijke koper.

Om dit topic te ontlasten: reageer maar via een prive bericht, want ik denk haast dat mijn eigen email adres vermelden ook negatief opgevat wordt (of tot spam zal leiden, zou me niets verbazen).
Waar het mij om gaat: er lopen lieden op dit forum rond die alles menen te kunnen zeggen, vanwege het saldo in reacties, en die reacties van anderen menen te kunen afkraken, en daarmee voorbij gaan aan de doelstelling van dit forum.Als de schoen jullie past....
Reageer maar via een prive bericht, maar met een klacht als arbitrage kan ik ook akkoord gaan, ergens is er een grens.
 
Even bijwerken! Door een crash het een en ander kwijt en nu pas je reactie gezien!

>>Als hij dat niet doet beschouw ik zijn antwoord als loze opmerking om zijn eigen saldo reacties op te voeren<<Heeft nergens mee te maken is niet belangrijk voor mij.

>>Waar het mij om gaat: er lopen lieden op dit forum rond die alles menen te kunnen zeggen, vanwege het saldo in reacties, en die reacties van anderen menen te kunen afkraken, en daarmee voorbij gaan aan de doelstelling van dit forum.Als de schoen jullie past....<<

Wees duidelijk en noem namen! of plaats teksten waaruit dat zou blijken

Ter verduidelijking als ik mijn adres hier neerzet *******@******een zoek Robot dat oppikt zit ik binnen de kortste keren met troep.

Dus als ik die van U plaats zegt U dankUwel???
 
@ mathwenders.
Ik denk dat je niet helemaal de bedoeling van Huijb snapt.
Er bestaan zoekmachines die niets anders doen dan de 24/7 het internet afzoeken naar mailadressen (ja, ook dit forum want het is toegankelijk voor iedereen) Door nu een mailadres te plaatsen op het forum wordt de kans wel heel erg groot dat de eigenaar bedolven gaat worden onder spam, iets waar wij geen invloed op hebben.
Dus als wij het enigszins kunnen voorkomen, wijzen wij de members er op dat het niet handig is om een mailadres te vermelden om bovengenoemde reden.
Ook al heeft de winkel het mailadres op de tas staan is de kans dat hij daarvan spam krijgt te verwaarlozen met de kans die hij loopt door het plaatsen van zijn mailadres op een openbaar forum.

En of iemand reacties plaatst om zijn saldo reacties op te voeren.....zullen wij dat als moderators en administrators maar beoordelen, wij hebben tenslotte iets meer inzicht in het postgedrag van de gebruikers.
 
maestro 12

je reactie heb ik even laten inwerken, vandaar deze verlate reactie. Nergens staat in de regels dat ik iets overschreden heb. Toch heb ik kort door de bocht het gevoel "afgemaakt" te worden. Mijn advies is oa om in overweging te nemen om in de regels iets te roepen over het niet vermelden van email adressen.

bandit123

dank voor de reactie, die op mij overigens bot overkwam, maar dat terzijde. Vaker zie ik dat soort reacties van je (en anderen) voorbij flitsen: even afzijken. Ik snap dat je me de handschoen toewerpt. Oke. Ik zal voorbeelden verzamelen (van voorbeelden, niet alleen jou, want mijn reactie had niet alleen op jou betrekking) en seperaat als vraag dan wel klacht voorleggen over wat nou toelaatbaar is inzake de formulering.

wat mij betreft is DIT topic gesloten.

math wenders
 
Gelukkig doet het vermelden van een mailadres niet meer terzake sinds enige dagen. Als men nu een mailadres intypt zal het forum dit automatisch omzetten in een plaatje en wordt op die manier onherkenbaar voor zoekmachines/spambots.

eenvoorbeeld@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan