Datakabel voor Sony Ericsson K220i

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Ik heb een Sony Ericsson K220i en zou graag foto's van het toestel overzetten naar de computer via een datakabel. Deze kabels zijn via Marktplaats best wel te koop maar niemand kan mij echt zeggen dat dat gaat werken omdat er geen software voor te krijgen zou zijn. Zelfs Sony Ericsson zelf geeft aan het niet te kunnen zeggen. Uiteindelijk meld men dan maar dat het hoogstwaarschijnlijk niet kan maar ondertussen worden de kabeltjes wel verkocht. De verkopers geven aan dat ik het zal moeten proberen maar ja, een kabeltje aanschaffen om het te proberen?

Wie heeft er ervaring mee?

Ik heb een sony ericsson k300i, en heb ook zo'n kabeltje gekocht. Bij mij werkt het, maar ik heb wel moeten zoeken naar een programma op de sony ericsson website. Kijk anders is op de site naar de programma's die bij de k300i horen.

Ik heb zelf een K750i en een W850i(nog steeds in gebruik) Allebei met software en datakabel er al bij.

De software die ik moest installeren was: Sony Ericsson Pc Suite. Je zou daar dan dus even naar opzoek moeten gaan.

Het werkte bij mij ook zonder sofware. Ik stak de datakabel erin. Windows ging de drivers zoeken en hij deed het. Je kunt de drivers waarschijnlijk ook vinden Dmv google.

Suc6 ermee!

Bedankt voor jullie reacties! Alles ben ik nog niet helemaal overtuigd, want als ik de door jullie genoemde type toestellen opzoek op de site van sony ericsson dan geven ze daar inderdaad aan dat of er een datakabel beschikbaar is en/of dat het toestel DCU-60 kabel compatible is. Dat kan ik voor mijn toestel niet terugvinden.

Ik hoop dus dat iemand reageert met een zelfde type toestel als ik!

verbinding met bluetooth met een gsm zonder bluetooth? Ik wil wel eens weten hoe je dat gaat doen?

sorry mijn fout...

dacht da hij er ook bluetooth op had zitten. Aangezien elke telefoon dat heeft dezertijd.

mijn k750i is 5 jaar oud, en daar zat het ook op...dus het heeft nie zo veel te maken met de leeftijd

Mijn vriend die heeft geprobeert data over te zetten met mijn kabel hij heeft volgens mij dezelfde als jou ik een k320i en het lukte maar je moet ook de software hebben
ik hoop dat je er wat aan hebt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan