datalimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Bij tele 2 wordt er aangegeven fair policy use. Wie weet welke datalimiet er aangehouden wordt voor je feitelijke teruggevloten wordt

Dat is heel lastig te zeggen, precies weet ik het niet. Ik zit bij Tiscali (nu Telfort) daar heb ik ook een Fair Use Policy, ik download heel veel, maar ik heb nog nooit een mailtje/brief gehad ;).Ik let zelf ook niet erg meer op FUP. De kans dat ze je op het matje roepen is heel klein.

tele 2

hoeveel GB dowload je dan ongeveer in de week. Dan weet ik ongeveer wat ik in gedachten kan houden.
In poosje terug zijn we vai Chello op het matje geroepen, vandaar....

Een FUP heeft geen statische waarde.
Je kan niet precies zeggen bij hoeveel je een melding krijgt.

Whow, hoeveel had je dan gedownload? :p
Ik download in verhouding dan waarschijnlijk een stuk minder, vanaf zondag t/m vandaag heb ik ongeveer 105 gb gedownload. (maar dat is wel abnormaal veel, voor de vakantie)

het is al een tijdje terug.
Aan het aan GB die jij gedownload hebt kom ik niet , dus mijn vraag is beantwoord. THX

bij een FUP wordt er meer gekeken naar de upload en niet de download. Download is vaak onbeperkt. maar als je excessief veel upload krijg je echt een melding.

ik heb in een studentenhuis gewoond met een supersnelle glasvezel verbinding. Ik had daar een FTP staan. op een gegeven moment kreeg ik een brief van de provider omdat mijn upload ver buiten hun policy zat namelijk ruim 7 TB upload per maand. kun je nagaan hoe hoog dan mijn download geweest moest zijn. toen ik daarna nog een waarschuwing met 800GB upload per maand kreeg en dreiging met afsluiting en 200 euro boete, heb ik de stekker van mijn FTP eruit getrokken.

ik informeerde naar de FUP wat betreft de download. Ze vertelden me dat ze niet echt letten op de download. qua upload moest ik gemiddeld zo rond de 5GB per dag zitten wilde ik uit de gevarenzone blijven.

Ik weet eigenlijk niet exact hoe het is bij de 'gewone' reguliere providers maar ik denk dat het niet veel verschilt

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat limieten allang afgeschaft was in Nederland? Met ziggo heb je geen download of upload limieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan