mrpddnos
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
Beste allemaal,
Ik ben een programma aan het schrijven waarmee we op bedrijf de voorraad in ons magazijn kunnen bijhouden. Nu moet de volledige voorraad naar CSV geexporteerd kunnen worden. Ik ben al een paar dagen aan het proberen uit te vissen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen maar ik kom er niet uit. Ik zag ergens een stukje C# code met CreateCSVFile() maar hoe gebruik ik dat? Hieronder mijn relevante code:
CreateCSVFile word door Visual Studio 2008 Pro niet herkend. Weet iemand hoe ik dit oplossen kan? Of weet iemand een andere manier om een DataTable naar CSV te exporteren?
Ik ben een programma aan het schrijven waarmee we op bedrijf de voorraad in ons magazijn kunnen bijhouden. Nu moet de volledige voorraad naar CSV geexporteerd kunnen worden. Ik ben al een paar dagen aan het proberen uit te vissen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen maar ik kom er niet uit. Ik zag ergens een stukje C# code met CreateCSVFile() maar hoe gebruik ik dat? Hieronder mijn relevante code:
Code:
using System;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using CrystalDecisions.CrystalReports.Engine;
using CrystalDecisions.Shared;
namespace rookoven.com_vooraadbeheer
{
private void exporterenToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (sfdExport.ShowDialog() == DialogResult.OK)
{
CreateCSVFile(dtVoorraad,sfdExport.FileName);
}
}
}
CreateCSVFile word door Visual Studio 2008 Pro niet herkend. Weet iemand hoe ik dit oplossen kan? Of weet iemand een andere manier om een DataTable naar CSV te exporteren?
Laatst bewerkt: