Datepicker op formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jumping

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik heb een formulier gemaakt met daarop twee Datepickers, de een heet DT_begin_date en de ander DT_end_date. Nu wil ik dat de data de basis worden voor de rapporten die ik als knoppen op dat formulier heb gezet. Ik kan alleen nergens vinden waar de Datepicker de value neerzet van de Datepicker.

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste en mooiste kan doen?

Ik wil het zo hebben dat de gebruiker eerste de begin en eind datum selecteerd en vervolgens op een button drukt om dat bepaalde rapport genereert op basis van de data die geselecteerd zijn.

Dank!

In deze bijlage zit een formulier dat je kunt gebruiken om een datum in een tekstveld te zetten. Op deze manier heb je maar één formulier nodig voor al je datums; je gebruikt een functie om het datumformulier te activeren, en je krijgt de datum gelijk op de goede plek.
De waarden uit de tekstvelden gebruik je vervolgens als criterium op je rapport of formulier.

Bijlagen

krijg het niet helemaal voor elkaar.
Ik heb even een voorbeeld database bijgesloten.

hoe kan ik op het formulier het zo fixen dat ik daar de startdatum krijg dmv een datepicker

thx

Bijlagen

Kun je de db in 2003 format posten? Ik kan (voorlopig) geen 2007 openen.

ja zal ik doen als ik weer thuis ben, zit op een appeltje te werken ;-).

op zich heb ik zeker wat aan je eerste post, maar zodra ik ook maar iets wijzig... einde oefening.

ik heb een formulier, op dat formulier komen 2 velden, 1 startdatum en de andere einddatum. wanneer ik een veld aanklik wil ik een soort van kalender geopend hebben, zodat ik de juiste datum kan selecteren, zoals in je voorbeeld, alleen die heet geboortedatum.

dank voor je moeite in elk geval :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan