Goedendag,
Op mijn werk werkt plotseling het mscomctl.ocx niet meer (datepicker).
Waarom weet ik niet maar onze IT krijgt het opnieuw registreren ook niet voor elkaar en willen niet echt verder kijken.
Is er misschien een mogelijkheid om de datepicker te vervangen met een textbox met dezelfde (soort) code? Op dit moment is het even niet mogelijk om een voorbeeld te plaatsen omdat ik geen pc in de buurt heb....
De vraag is eigenlijk of het mogelijk is om onderstaande code te herschrijven voor een textbox(2).
Alvast bedankt voor het meedenken!
Op mijn werk werkt plotseling het mscomctl.ocx niet meer (datepicker).
Waarom weet ik niet maar onze IT krijgt het opnieuw registreren ook niet voor elkaar en willen niet echt verder kijken.
Is er misschien een mogelijkheid om de datepicker te vervangen met een textbox met dezelfde (soort) code? Op dit moment is het even niet mogelijk om een voorbeeld te plaatsen omdat ik geen pc in de buurt heb....
De vraag is eigenlijk of het mogelijk is om onderstaande code te herschrijven voor een textbox(2).
Code:
Public Sub CommandButton1_Click()
If DTPicker1.DayOfWeek <> vbMonday Then
MsgBox "Vul een Maandag als 1e werkdag om verder te gaan!", vbCritical, "Maandag"
Exit Sub
Else
End If
If TextBox1.Text = "" Then
MsgBox ("Er is geen naam ingevuld! Graag invullen!"), vbCritical, "Naam invullen!"
Else
Range("E2").FormulaR1C1 = TextBox1.Text
Range("H1").FormulaR1C1 = DTPicker1.Value
Me.Hide
UserForm2.Show
End If
End Sub
Alvast bedankt voor het meedenken!