Hallo Forumleden,
Ik ben sinds vandaag lid van Helpmij.nl en dus een beginneling.
Nu ben ik doende met het maken van een excel werkblad.
Zo heb ik in cel A1 en volgende (A2, A3, A4 enz.) mijn uniek zaaknummer staan.
In cel B1 enz. een dropdown menu waar ik uit kan kiezen welke soort zaak het betreft.
In cel C1 moet de datum komen.
Nu wil ik graag dat wanneer ik in cel B1 kies welke zaak het is, er automatisch in cel C1 de datum van vandaag komt te staan.
Wie kan mij helpen dit te realiseren.
Dank je wel.
Ik ben sinds vandaag lid van Helpmij.nl en dus een beginneling.
Nu ben ik doende met het maken van een excel werkblad.
Zo heb ik in cel A1 en volgende (A2, A3, A4 enz.) mijn uniek zaaknummer staan.
In cel B1 enz. een dropdown menu waar ik uit kan kiezen welke soort zaak het betreft.
In cel C1 moet de datum komen.
Nu wil ik graag dat wanneer ik in cel B1 kies welke zaak het is, er automatisch in cel C1 de datum van vandaag komt te staan.
Wie kan mij helpen dit te realiseren.
Dank je wel.