• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum doorvoeren kan niet per dag?

• Onderwerp starter Onderwerp starter RHPJS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo,

Ik heb nooit problemen met het doorvoeren van een datum: ik voer een datum in en de de dag daarna komt in de cel eronder.
Nu wil het geval dat als ik bijvoorbeeld maandag 3 januari 2011 in een cel zet, er i.p.v. een dag een jaar bij opgeteld wordt, waardoor er maandag 3 januari 2012 komt te staan.

Hoe krijg ik dit weer goed?

RHPJS

Laatst bewerkt:
Kun je dat bestandje of dat gedeelte niet posten?
Ik kan in elk geval dit niet nabouwen.

Cobbe

Hierbij het excel-document. Let maar niet op verkeerde data in de andere tabs en alle overige 'zooi'.
Ik ben bezig om een nieuw document te maken voor de eerste 6 maanden voor 2011 en heb daarom alles gekopieerd naar een nieuw document.

Voor de duidelijkheid: in een geheel nieuw document heb ik precies hetzelfde probleem.

Bekijk bijlage Urenlijst 2010-02.xlsx

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk klikte ik op een cel, en zag ik dat de ingevoerde waarde als volgt was: 3-1-11. Door de opmaak wordt het echter voluit weergeven: maandag 3 januari 2011.
Ik typte altijd in de cel de volledige maandag 3 januari 2011, blijkt niet te werken als je wilt doorvoeren.
Als ik de standaard notatie (3-1-11) intyp en vervolgens ga doorvoeren, is er niets aan de hand en wordt door de opmaak wel de volledige datum weergeven.

RHPJS

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan