• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum en medewerker zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinyfeller

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Ik heb een tabel met daarin kolomnamen van medewerkers en in kolom A staan data. Dit staat op het eerste tabblad (kalender).

Onder elke naam staan afspraken op de juiste datum. Een afspraak kan meerdere keren voorkomen

In het tweede tabblad wil ik een ander overzicht maken. Hierbij wil ik per afspraak zien wie er op welke datum geagendeerd staan. Dit tweede tabblad zal later nog meer info gaan bevatten.

Mijn probleem is nu, dat ik het niet voor elkaar krijg om de cellen in het tweede tabblad gevuld te krijgen.

Ik heb al gekeken naar horizontaal en vertikaal zoeken, index maar ik kom er niet uit.

Een voorbeeldbestand is bijgevoegd.

Hartelijk dank voor de hulp

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste,

Pas op het tabblad "afspraken" de formule vert.zoeken toe om per datum en per medewerker naar een afspraak te zoeken.

Je tabel is fout opgebouwd om dit soort analyses eruit te halen.
Op je tabblad kalender gewoon per rij Datum Medewerker Afspraak.
Op deze manier is je data geschikt om met draaitabellen of met VBA de nodige resultaten op te halen per datum, per medewerker of per afspraak.

Deze heb ik een aantal dagen geleden nog voor iemand hier gemaakt en wat aangepast.
vul 1 van de textboxen in met de gezochte datum, medewerker of afspraak en resultaten krijg je in de listbox.

Bijlagen

Hallo iedereen

Bedankt voor de antwoorden.
De laatste oplossing zal me een stuk verder helpen.

Groeten,
Riny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan