Franskeman
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2008
Goedenmiddag,
Ik ben een parkeersheet aan het maken en ben hier al redelijk ver mee.
Een ding krijg ik echter niet voor elkaar;
in kolom B laat ik een datum zien die ingevuld wordt als er een waarde doormiddel van validatie in kolom A staat.
In kolom C doe ik een validatie op naam waarna de kolommen D en E op basis van verticaal zoeken worden ingevuld.
Kolom F gebruik ik om de tijd te displayen die gekoppeld is aan kolom B.
En nu kom het.
In kolom G heb ik een selectievakje staan die als hij aangevinkt wordt de datum en tijd laat zien in kolom H. Op zich werkt alles echter als ik het selectievakje aanvink dan veranderen de tijden zowel in kolom H als in kolom F en dat is niet de bedoeling.
Op het moment dat ik het selectievakje in G aanklik moet er alleen een verandering komen in H (de actuele tijd van dat moment) en moet de tijd in F ongewijzigd blijven.
Wie oh Wie kan mij helpen want ik zie het gewoon niet.
Met vriendelijke groet,
FransBekijk bijlage Testdocument1.xlsm
Ik ben een parkeersheet aan het maken en ben hier al redelijk ver mee.
Een ding krijg ik echter niet voor elkaar;
in kolom B laat ik een datum zien die ingevuld wordt als er een waarde doormiddel van validatie in kolom A staat.
In kolom C doe ik een validatie op naam waarna de kolommen D en E op basis van verticaal zoeken worden ingevuld.
Kolom F gebruik ik om de tijd te displayen die gekoppeld is aan kolom B.
En nu kom het.
In kolom G heb ik een selectievakje staan die als hij aangevinkt wordt de datum en tijd laat zien in kolom H. Op zich werkt alles echter als ik het selectievakje aanvink dan veranderen de tijden zowel in kolom H als in kolom F en dat is niet de bedoeling.
Op het moment dat ik het selectievakje in G aanklik moet er alleen een verandering komen in H (de actuele tijd van dat moment) en moet de tijd in F ongewijzigd blijven.
Wie oh Wie kan mij helpen want ik zie het gewoon niet.
Met vriendelijke groet,
FransBekijk bijlage Testdocument1.xlsm