datum fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat en daan

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Berichten
32
heb een probleem met de datum van mijn pc, die staat op het jaartal 2008 ingesteld (hoe het kan of sinds wanneer weet ik niet) lijkt mss banaal maar als ik hem terug op 2007 instel dan zijn er sommige sites die niet automatisch zouden moeten aangepast worden die dat dan niet doen( voor ons belangrijke sites ivm voetbal en medelingen van het verbond die aan ons gebeuren via die site, vvvvoetbal) . heb ook ondervonden dat ik messenger niet meer geopend krijg omdat er een foute datum staat.krijg van avast ook steeds een melding dat ik met een verouderde versie van de virusbibliotheek werk, ik doe telkens een update maar mss heeft dat ook met de datum te maken
weet iemand mss hoe en wat ik er kan aan doen ?
alvast bedankt voor de moeite.
 
als je windows tijd te ver afwijkt van de werkelijke tijd, dan werken sommige programma's/windows onderdelen idd niet meer naar behoren. Updaten is 1 van de dingen die dan b.v. niet kan.

Meestal is het terugzetten van de tijd naar een correcte waarde voldoende om dit op te lossen. Waarom dit problemen op zou moeten leveren op een site is mij gheeel onbekend.

Kun je deze zin misschien iets beter uitleggen:

dan zijn er sommige sites die niet automatisch zouden moeten aangepast worden die dat dan niet doen

Dubbele ontkenning is volgens mij 2 keer niet wegstrepen: dan zijn er sommige sites die automatisch zouden moeten aangepast worden die dat dan doen

Wat voor aanpassingen betreft het hier? En wat gaat er precies niet goed met het aanpassen?
 
datum en tijd

de site die ik bedoel daar worden op zaterdag avond elke week de uitslagen van alle wedstrijden van het verbond op gezet. daar komen ook de mededlingen zoals de aanpassingen van uren of terrein op (die zijn voor ons belangrijk omdat wij als secretariaat van een voetbalclub moeten weten waar en wanneer de volgende wedstrijden plaats vinden)
ik heb in september een nieuw toetsenbord geïnstalleerd. ik heb toen enkele aanpassingen moeten doen op de pc want het betrof een qwerty bord en nu is het een azerty bord. toen heb ik opgemerkt dat de datum op 2008 stond en heb ik die terug op 2007 gezet.
toen ik opmerkte dat op de site geen uitslagen meer verschenen ben ik gaan navragen bij ploegmakkers en daar verschenen ze wel. dus ik dacht dat er iets mis was met mijn pc, deed een systeemherstel, en zocht in de maand september naar de installatie van het toetsenbord. ik vond het niet, maar wat ik wel zag was dat na maand september 2007 op mijn systeemherstel de maand september 2008 volgt. toen ik de datum terug op 2008 heb gezet dan bleek op de site van de voetbal alles terug normaal te zijn de uitslagen komen terug binnen elke week. maar sindsdien krijg ik dus de mededeling van avast dat ik met een verouderde versie werk (telkens het bericht verschijnt doe ik een update) en messenger opent niet meer. ik besef dat dit met de datum te maken heeft maar hoe verander ik het zodat ik zowel met avast en messenger terug in orde ben maar ook ik op de site alles kan zien wat ik moet weten.
alvast bedankt voor de moeite
danilëlle
 
oef, dat klinkt erg vreemd. Nog niet eerder van gehoord maar ik ben heel erg benieuwd wat dit kan zijn. Ik ga even kijken of ik hier wat mee kan.

Als ik het goed begrijp, ook in systeemherstel, ben je een aantal maanden kwijt van 2007 na het vervangen van je toetsenbord.

Wat ik dan als eerste voor wil stellen is een qwerty keyboard inpluggen en dan kijken of het werkt. Het is voor mij ook de eerste keer dat het aansluiten van een keyboard de datum veranderd, maar niets is onmogelijk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan