• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum herhaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

doffice

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Best excellers,

Nu ben ik al lange tijd bezig om een (project) planner te maken in excel. Ik ben zelf al ver geraakt maar ik bots nu tegen een probleem.

Ik zal dit even proberen te verwoorden met een voorbeeld.

Als ik op een maandag een project toewijs aan bv John Doe, zou ik graag een keuze willen maken of dit alleen éénmalig is (dus alleen op gekozen datum) OF wekelijks of Tweewekelijks of voor een bepaalde periode. (bv van 12+ januari tot 25 maart).

Nu doe ik dit met = functie

Ik heb wel nog geen ervaring in vba. heb tot nu toe alleen met formules gewerkt.

Hoop hier wat kennis op te doen., Alvast bedankt.

Bijlagen

Je bijlage geeft fouten in de validatie. Kun je die eerst herstellen? Ook graag wat meer toelichting, want zoals ik je vraag lees, gaat het volgens mij om valideren.

Beste,

Alvast bedankt voor de reactie.
De validatie was gewoon een keuzelijst van zowel startuur als einduur.

De vraag is eigenlijk om automatisch vooruit te plannen op basis van werkdag.

voorbeeld: indien ik klant A op een maandagochtend plan, zou ik graag wensen dat ik via een keuzelijst kan kiezen of ik dit wekelijks, tweewekelijks of éénmalig op maandagochtend plan.

Ik dank u alvast bij voorbaat

Bijlagen

Ik zie even geen oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan