Andre175
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2018
hallo allemaal.
In een excel bestand heb ik meerdere userforms.
In een aantal userforms kan in een textbox een datum ingevuld worden.
ik heb hiervoor een userform gevonden die een kleine kalender weergeeft, dubbelklik op de gewenste datum en datum wordt ingevuld.
Nu lukt het me wel om de kalender voor 1 userfom te gebruiken, maar het lukt me (nog) niet om het voor meerdere userforms te gebruiken
In de code van de kalender staat hetvolgende:
mijn vermoeden is dat o.a. hier iets aangepast moet worden.
Bekijk bijlage Kalander.xlsb
hoe kan het worden gerealiseerd dat de userform voor de kalender voor meerdere textboxen werkt.
De verschillende userforms worden niet tegelijk gebruikt. En zijn dus onafhankelijk van elkaar.
André
In een excel bestand heb ik meerdere userforms.
In een aantal userforms kan in een textbox een datum ingevuld worden.
ik heb hiervoor een userform gevonden die een kleine kalender weergeeft, dubbelklik op de gewenste datum en datum wordt ingevuld.
Nu lukt het me wel om de kalender voor 1 userfom te gebruiken, maar het lukt me (nog) niet om het voor meerdere userforms te gebruiken
In de code van de kalender staat hetvolgende:
Code:
Private Sub plaats(x)
UfInvoer.TbDatum = DateSerial(Year(Kalender.Tag), Month(Kalender.Tag), Me("Label" & x).Caption)
Hide
End Sub
mijn vermoeden is dat o.a. hier iets aangepast moet worden.
Bekijk bijlage Kalander.xlsb
hoe kan het worden gerealiseerd dat de userform voor de kalender voor meerdere textboxen werkt.
De verschillende userforms worden niet tegelijk gebruikt. En zijn dus onafhankelijk van elkaar.
André