• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

willie76

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Hallo forumleden,

Wie kan me duidelijkheid bieden in een datum-issue ???

Op het eerste werkblad (TRAK-foemulier) gaat het "wel" goed met de datumsettings
Als ik het blad (via macro) naar de (schaduw-)database kopieer, dan veranderd de datumsetting ineens.....

begrijpelijk gaan data als 24-5-2012 wel goed, maar data als 5-6-2012 (laatste record in voorbeeldbestand) wordt weergegeven als 6-5-2012

Ik heb volgens mij al van alles geprobeerd, celeigenschappen e.d, maar kom er niet uit.

Wie heeft er een oplossing ???

(Vanwege de grootte van t bestand de macro mopeten deleten, maar kan me niet voorstellen dat het in de macro zit.....opslaan via macro gaat wel goed.)

Bijlagen

hallo willie
in je trak formulier dubbel klik in J10 en druk op enter
zo ook met J20
hier door verandert de tekst in een datum
hier na moet je waar je naar deze velden verwijst de celeigenschappen op datum zetten

groet sylvester

thx sylvester, dat was idd de oplossing die ik zocht. Dat het af en toe ook zo makkelijk kan zijn.........:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan