• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum laatst bijgewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor011259

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2010
Beste mensen is het mogenlijk om in een excel bestand de datum te laten verschijnen wanneer dat bestand het laatst is bijgewerkt, dus vandaag 02-11 bewerkt iemand een excel bestand en als ik op 7-11 dit bestand opend dat ik dan zie dat op 02-11 dit bestand is bewerkt.

mvg Cor.

Ik snap er nog steeds niets van, ik die link gebruikt en gedaan wat er stond maar ik krijg geen datum te zien wanneer er voor het laatst is bijgewerkt. Ik heb geen Excel cursus gehad maar ik probeer het gewoon kijken of het lukt.
Misschien dat er iemand is die het geduld heeft om mij op weg te helpen.

MVG Cor.

Ik geloof dat ik het door heb alleen, het bestand wijzigingen opgeslagen maar moet ik nu al deze codes copieren naar mijn eigen bestand?

gr Cor

Cor,

Wil je als aub je vragen op opgelost zetten dat helpt ons als helpers enorm.
Alvast bedankt voor de medewerking.

Het was dus opgelost, Ik heb het bestand thuis op mijn laptop gemaakt en het werkt, maar nu het volgende, ik heb dit zelfde bestand op mijn werk gebruikt maar dan werkt hij niet, datum en naam doet hij niet veranderen. vraag me niet om het bestand te uploaden want mijn usb stick ben ik vergeten. Ik gebruik thuis "office 2003 ned" en op mijn werk gebruik ik "office 2003 eng" zou ook 2007 kunnen zijn. Zou het de taal kunnen zijn of zit er een verschil 2003/2007.

Gr Cor.

Cor,

Toch maar even het bestand uploaden maar dan wel zonder gevoelige info.
Je kunt eventueel ook enkel de code posten.
Als je met VBA formules wegschrijft naar een cel is dit taalgevoelig maar de rest niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan