• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentk

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
hallo! vraagje:

ik heb een workbook met waarden van allerlei maanden, ik heb een ander leeg workbook waar ik alleen de waarden van 1 maand wil hebben. kan ik met de =vlookup ook bijv mei als zoekcriteria ingeven? (dus niet verschillende sheets in een bestand maar in 2 bestanden)

groeten vincent

ik heb hier zelf een voorbeeld van Weken hoe dat in zn werk gaat, misschien dat je er wat aan hebt.

kun je hetzelfde mee doen met de maanden!

zet anders even jouw workbook(s) online zodat ik en de rest er evt. naar kunnen kijken en voor je afmaken.

Bijlagen

ik kan die van jou niet in zn geheel zien omdat de computer waar ik op werk beveiligd is tegen macro´s. ik zal mijn werkboek straks online zetten.

nou zo ziet het er ongeveer uit. hoop dat je/jullie er iets mee kunnen!!! het enige is dat het een link is tussen 2 verschillende bestanden. en niet zoals hier in 1 bestand....maar dat is gewoon een kwestie van de naam van het andere bestand in de formule plaatsen lijkt me.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Vincent,

het beste dat je kunt doen is een draaitabel maken om de gegevens van het werkblad 2005 te analyseren.

Zie bijlage.
In cel B1 op werkblad3 kun je ook de maand mei kiezen. In de onderliggende tabel zie je dan alle gegevens over de maand mei.

Succes,

Richard

Bijlagen

ik kan hier geen rar bestanden openen. heb je het ook in een ander formaat. kan namelijk winrar ook niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan