Datum samenvoegveld in Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koren

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hoi allemaal,

ik ben bezig met een groot samenvoegdocument te maken in het Engels. Daarin worden data gebruikt uit het excelbestand. Als ik de opmaak van het datumveld instel (dmv switch \@ "dd MMMM yyyy" ) krijg ik de tekst in het Nederlands (dus februari i.p.v. February). Enige idee hoe ik ofwel de opmaak vanuit het excel bestand hard kan meenemen (daar heb ik nl. wel de Engelse notatie instaan) danwel de opmaak in het Engels kan forceren?

Alvast bedankt voor de gedane moeite!

Groeten
Paul

Bij celeigenschappen
tabblad datum.
Hier staat een keuzelijst met als titel "locatie"
Verander deze in "engels"

Bij celeigenschappen
tabblad datum.
Hier staat een keuzelijst met als titel "locatie"
Verander deze in "engels"

Dat lukt in Excel wel maar in het uiteindelijke word bestand wordt de opmaak in de Nederlandse datum weergegeven als ik de switch \@ "d MMMM yyyy" toevoeg.

Dus de fout zit hem in het mergefield, niet in het excel blad.

de simpelste methode is om het (samenvoeg)veld met de datum te selecteren, en de taal op Engels in te stellen. Dan pakt-ie per definitie de Engelse taal. Wel verversen met <F9> om het effect te zien.

de simpelste methode is om het (samenvoeg)veld met de datum te selecteren, en de taal op Engels in te stellen. Dan pakt-ie per definitie de Engelse taal. Wel verversen met <F9> om het effect te zien.

Helaas, of ik doe iets niet goed, of het werkt gewoon echt niet. Ik hoop het eerste :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan