datum / tijd velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barracuda2805

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
beste forum leden,

voor het registreren van calls heb ik een formulier ontwikkeld waarin enkel verplichte velden moeten worden ingevuld, denk hierbij aan pulldown boxen en tekst velden, enz....

Nu heb dit formulier als dot beschikbaar gesteld, iedere keer bij het openen van de dot worden twee velden automatisch ingevuld, dit zijn de datum en de tijd.
Deze velden komen uit -> Insert field -Date and time.

Het document wordt nadat het volledig is ingevuld opgeslagen als naam_datum_tijd en automatisch via mail doorgestuurd.

Nu blijkt bij het openen van het document naam_datum_tijd, develden datum en tijd te zijn aangepast aan de huidige systeem tijd.

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit op te lossen.
(Het zelf invullen van datum en tijd is niet gewenst.)

Ik hoop dat iemand van jullie mij wil helpen naar het zoeken van een oplossing, ik zit op dit moment echt met de handen in het haar.

Gr. B.

Je hebt zoiets ook in Excel als je F4 drukt leg je getallen vast.. mischien is het wat voorbeeld: F5 zie je normaal druf je F4 dan krijg je F$5$

ik hoop dat het zo simpel is..

Misschien lukt het met invoegen Savedate. Dat is dan de datum waarop het bestand het laatst is opgeslagen.
Succes, Marianne

Misschien lukt het met invoegen Savedate. Dat is dan de datum waarop het bestand het laatst is opgeslagen.
Succes, Marianne
bij Savedate krijg je ook een nieuwe datum. ik zou eerder zoeken in Createdate. ik heb er zelf nog niet mee gewerkt, maar misschien dat de help wel wat informatie hierover geeft. het zou wel kunnen zijn dat je voordat je het document invult de opdracht moet geven dat hij deze moet saven om een createdate te hebben.

succes,

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan