• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum verandering weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Hallo, ik heb een kolom met prijzen, en nu wil ik graag als de prijs handmatig in een van die cellen wordt verandert(bewerkt)dat in de cel ernaast de datum van die bewerking laat zien. Welke formule kan ik daar voor gebruiken?
Groetjes Bas

Als ik google op "worksheet change date" is de eerste link al direct hetgeen jij zoekt.

Wigi

Dank je Wigi, maar het gaat niet om een hele sheet, maar om afzonderlijke cellen. Zo kan ik zien als iemand de prijs van een artikel heeft gewijzigd. Of hoelang een artikel al niet van prijs is verandert.

Laatst bewerkt:
Dan moet je bij Target.Address uitvragen welke cellen er gewijzigd werden.

Als die in een bepaald gebied vallen, dan zet de datum, anders niet.

Zoek naar Worksheet_change event codes hier op het forum, dat komt enorm vaak voor.

Wigi

Heb gezocht en gezocht, maar gaat het mij boven me pet. Wie heeft er een eenvoudig voorbeeldje..

Ja , ik weet niet hoor, dat is ook mijn vraag. Of is het verboden om 2 forums dezelfde vraag te stellen?

Ja , ik weet niet hoor, dat is ook mijn vraag. Of is het verboden om 2 forums dezelfde vraag te stellen?

Het wordt gewaardeerd als je een link zet naar het andere forum en vice versa.
Hoe dan ook. In deze vraag heb ik een antwoord gegeven die jij ook kunt gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Je maakt je er niet erg populair mee ;)

Hoedanook, je hebt daar wel een 2de forum met ook een prima zoekfunctie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan