• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Goedemorgen

Ik wil de tijd in een cel in kunnen voeren, ik heb via opmaak de tijd geselecteerd, maar als ik dan een tijd invoer b.v 12.00 uur geeft hij aan 4.48 uur , hoe kan dit en hoe kan ik dit wijzigen.

Wil je ook met deze tijd gaan rekenen?? Anders denk ik dat het makkelijker is om dat veld gewoon als standaard of tekst neer te zetten en je de tijd ingeeft.

En hoe heb je de tijd ingegeven (d.m.v. 12.00)?? Probeer eens een andere manier bijvoorbeeld 12:00. Of probeer eens wat er gebeurd wanneer je er een datum bij geeft dus 01-01-2003 12.00.

Hopelijk heb je hier wat aan.

O ja geef voor de duidelijkheid ook nog de versie van excel waarmee je werkt (XP/2000/97) en misschien ook de bedoeling van het excelbestand misschien kunnen we je alternatieven geven over het veldje met de tijd.

De groeten,
Mark

goedemorgen

Ja , je hebt gelijk, ik heb 12.00 gedaan en dan werkt het dus niet, harstikke bedankt

Ik heb nog wel wat dingetjes maar ga eerst zelf even stoeien alvast bedankt.

jan

xp - officce prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan