datumbereik toepassen in formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spina

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Heb een Querie gemaakt waarin op een datum veld een filter wordt gezet via een start datum en einddatum. dit datum bereik wordt ingegeven via een klein formulier.
Dit werkt zo als het hoort.
Nu wil ik de gegevens van de query in een formulier presenteren. in On Open van dit formulier open het ik volgende regels opgenomen

private sub form_open
docmd.openform "datumbereik", , , , , acDialog, " mijn presentatie formulier"
end sub

Het datumbereik programmatje wordt echter niet geopend.
Wat ben ik vergeten?

Via de formulierwizard moet je de desbetreffende query daar invoegen. Het resultaat wat in die query staat komt dan in het formulier.

Hallo Jasper
Dat is gebuert de query wordt in het formulier aangeroepen. Als ik het formulier start dan vraag hij wel om de 2 datum variabelen die ik in de query heb geformuleerd maar doet dat niet via het daarvoor gemaakt formuliertje, datum bereik
Wat is er nog meer mis?

Nog steeds geen oplossing gevonden!!
in "variabele filter voor report " is dit onderwerp ook al aan de orde geweest, toen ging het over een rapport en nu over een formulier, verder heb ik precies het zelfde gedaan.
maakt dat wat uit?

Laatst bewerkt:
Krijg volgende fout melding als datum via invoer formulier is ingevuld

kan je het programma niet even mee sturen ? kan ik er een keer naar kijken :thumb:

Hallo Paul
wil het je graag sturen, maar hoe doe ik dat?
groet

als het niet te groot is kan je het op deze site zetten . lukt dat niet dan kan je hier mijn meal vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan