• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datumcounter met kleurwijziging

Status
Niet open voor verdere reacties.

paardenliefhebber

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2013
Beste,

Zoals u wellicht al door heeft ben ik een leek ! ik probeer een overzicht te maken voor het uitmesten van paardenstallen.
hierbij heb ik een aantal cellen de naam van het paard gegeven en in de cel er onder de datum waarop deze het laatst gemest zijn.
Nu zou ik willen dat het zo wordt dat de kleur van de cel met de naam erin van kleur veranderd , en wel zo dat deze van de datum in de cel onder de naam tot 5 dagen later in het groen staat , tussen de 5 en 9 dagen na de datum in het geel , en tussen de 9 dagen en 12 dagen na de datum in de cel in het rood.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? bestaat er zoiets als een datum counter waaraan ik een kleursverandering kan koppelen?

alvast bedankt!

Ik heb het bestandje in bijlage gepost!

paardenliefhebberBekijk bijlage paarden.odsBekijk bijlage paarden.odsBekijk bijlage paarden.ods

kan niet openen ( melding geen macro's met office starter)

Ik kan deze dus niet openen , maar toch bedankt!

Ik heb drie cellen gemaakt met de functie = vandaag() +1 = vandaag() +4 = vandaag() +9

Ik ga nu in de cellen naast de namen de datums van elkaar laten aftrekken en met de som daarvan via de voorwaardelijke opmaak een kleur laten toekennen.

kheb zonet de helpfile gelezen en het lijkt me te moeten lukken.

Alvast bedankt voor je bijdrage

hartelijk dank

paardenliefhebber

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan