Dit lijkt redelijk simpel maar het lukt mij niet. In Access 2007 heb ik twee queries, de ene toont veranderingen in de database van de huidige dag en op een formulier wordt het soort verandering gekleurd met conditional formatting, geen probleem hier. De tweede query toont de veranderingen van de afgelopen week. Als ik conditional formatting wil toepassen op het formulier krijg het bericht 'the expression you entered contains invalid syntax. You may have entered a comma without a preceding value or identifier'.
De expressie is [Date Modified]= Between Date() and Date()-6 . Op de query die de verandering van de dag weergeven is dit dan [Date Modified]=Date(), geen probleem maar zelfs als ik op het week-formulier de expressie [Date Modified]= <Date() ingeef krijg ik een syntax error.
Wat doe ik hier nu verkeerd?
De expressie is [Date Modified]= Between Date() and Date()-6 . Op de query die de verandering van de dag weergeven is dit dan [Date Modified]=Date(), geen probleem maar zelfs als ik op het week-formulier de expressie [Date Modified]= <Date() ingeef krijg ik een syntax error.
Wat doe ik hier nu verkeerd?