• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datums berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien Vranckx

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Hi hier ben ik weer. Ik zou graag het verschil in dagen tussen 2 datums berekenen. Dit lukt maar ik zou graag weten wat je aan de formule moet toevoegen indien er in de ene kolom geen datum vermeld staat, want nu geeft die een error code "VALUE!
Doei

Hallo Katrien,

=IF(ISERROR(jouwformule);"";jouwformule)

Het kan zijn dat je de ; moet vervangen door ,

Groeten
Thoralf

Schitterend het werkt!!! Dikke merci...

Nog een klein vraagske... Ik moet een paar tabellen overnemen van sheet A op sheet B, maar soms staat er in 1 van de celletjes niets vermeld en dat geeft hij een 0 op sheet B. Ik zou graag hebben dat als dat celletje in sheet A leeg is, dat het dan ook leeg is in sheet B ipv een nul te plaatsen...

Ben er zeker van dat je dit ook kan oplossen

Beste Katrien Vranckx ;)

Kan je de vraag dan op opgelost zetten, onderaan rechts.

Groetjes Danny. :thumb:

Schitterend het werkt!!! Dikke merci...

Nog een klein vraagske... Ik moet een paar tabellen overnemen van sheet A op sheet B, maar soms staat er in 1 van de celletjes niets vermeld en dat geeft hij een 0 op sheet B. Ik zou graag hebben dat als dat celletje in sheet A leeg is, dat het dan ook leeg is in sheet B ipv een nul te plaatsen...

Ben er zeker van dat je dit ook kan oplossen

Er zijn meerdere manieren voor.
- In Extra - Opties - [tabblad] Weergaven - nulwaarden uitvinken.
- In de verwijzing. Bijv.: = Als(Blad1!A1="";"";Blad1!A1)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan